fredag den 24. august 2007

Funability.. Vod:pod

På Vod:pod harjeg nu lavet min egen lille video kollektion med videoer fundet på Youtube og Myspace.

Jeg har været til demonstration af Second Life og har kigget på siden. Da det anbefales, at vi opretter vores Second-Life konto hjemmefra fordi Secondlife i øjeblikket forsøger at begrænse antallet af Avatarer i forhold til IP-numre. - d.v.s. at man på et IP-nummer kun kan have 2 eller tre avatarer, har jeg valgt ikke at bruge mere tid på det lige nu. Jeg så Martins gode præsentation og kunne da godt se, at han synes det var sjovt at lege derinde.. men det sagde ikke mig nogetsom helst.

1 kommentar:

Lars Pach sagde ...

Håber da stadig at du har mod til at se på Second Life, selvom det ikke rigtig siger dig noget. Du vil uden tvivl møde en masse nye muligheder, der vil udfordre din mediekompetence.

Det relativt store samfund af danskere på øen Wonderfull Denmark (Korsbæk), vil uden tvivl kunne drage nytte af en der forholder sig kritisk til denne platform og omvendt vil du kunne få indblik i de mekanismer som drager folk dertil.

Give life a chance (also your second life)

Mvh. Lars Pach
Aka. Pach Voom
www.webzoo.dk